Forsendelse og retur
Forsendelse
De fleste leveringer skjer med Bring Home Delivery. Hvis ikke dette er mulig bruker vi en annen speditør.
Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Leveringstiden er normalt 2-3 arbeidsdager (hverdager),
avhengig av hvilken tid på døgnet bestillingen gjøres, og om varene er på lager. Kunde vil få beskjed når varene er utsendt.
Hvis vi kun har deler av din ordre på lager, tar vi kontakt med deg om du vil ha splittet levering. Uten ekstra kostnad.
Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som Posten sin tjeneste Post i butikk(med unntak for visse mindre artikler som sendes i brevs form) og hentes på din lokale post i butikk.
Større sendinger sendes som hjemlevering. Det er også mulig å få varene levert på din arbeidsplass. Ta kontakt med oss hvis du ønsker dette.
Vi sender ut en e-post ved godsinnlevering, der vi angir ditt kolli-id så fremst pakken ikke sendes med brevpost. Dette gjør at du kan spore pakken på www.bring.no
Dersom varen blir skadet ved levering skal dette snarest meldes til selger og helst på ankomstdagen via e-post.
Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet så skal du også melde dette direkte til den som du kvitterer ut pakken av.
For uavhentede pakker / brev (ved feks post oppkrav) som sendes i retur (ikke blir løst ut) blir kunde debitert for frakt/returfrakt samt service honorar pålydende kr 150,- eks.mva.
Selger vil aldri betale returfrakt for kunde slik at hvis kunde sender oss en pakke i retur vil kostnaden påløpe kunde og ikke selger.
Sengemakeriet Gullaksen Møbler AS sender alle forsendelser som pakker for å sikre trygg behandling, forsikring og full sporing av forsendelsen.
Hvis en forsendelse inneholder flere kolli, betaler du oppkravsgebyret kun én gang.